Etiketler

Aile (27) Animasyon (3) Belgesel (5) Biyografi (13) Dram (52) Fantastik-Bilim Kurgu (42) Gençlik (11) Gizem (22) Komedi (15) Korku-Gerilim (16) Macera-Aksiyon (54) Müzikal (3) Polisiye-Suç (36) Politik (10) Psikolojik (17) Romantik (14) Savaş (13) Spor (7) Tarih (9)

30 Haziran 2017 Cuma

Reign Over Me (2007)


Hayatı Yakala

Charlie Fineman 11 Eylül saldırılarında 3 çocuğunu ve karısın yitirmiştir. Bu olayın ardından psikolojik bunalıma giren karakterimiz, çocuklarını ve eşini hatırlamamak için kendini müziğe, bilgisayar oyunlarına vesaire verir. Her ne kadar kaçmaya çalışsa da gerçek onun peşinden emin adımlarla geliyor ve o hayatı yakalayamadan acı onu yakalıyor. Film ağır bir psikolojik dram içeriyor ve arkadaşlığın ne kadar önemli bir olgu olduğu büyük adımlarla gösteriliyor. Filmde beni rahatsız eden şey Adam Sandler gibi bir oyuncunun dram çekmeye çalışmasıydı. Bazı sahnelerde o duyguyu ben şahsen yakalayamadım ve bilirsiniz Jim Carrey, 23 numara filminde oldukça başarılı bir performans sergilemişti ki ben aynı performansı Adam Sandler üzerinde göremedim. Bunların dışında müzikler çok güzeldi, dram severler izleyebilir diyorum... İyi seyirler.

6,5/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder