Etiketler

Aile (27) Animasyon (3) Belgesel (5) Biyografi (13) Dram (52) Fantastik-Bilim Kurgu (42) Gençlik (11) Gizem (22) Komedi (15) Korku-Gerilim (16) Macera-Aksiyon (54) Müzikal (3) Polisiye-Suç (36) Politik (10) Psikolojik (17) Romantik (14) Savaş (13) Spor (7) Tarih (9)

12 Haziran 2017 Pazartesi

Warcraft (2016)


Warcraft: İki Dünyanın İlk Karşılaşması

Arkadaşlar ben warcraft oynamadım hatta Blizzard firmasına ait çoğu oynamadım bir tek son zamanlarda çıkan kart oyunu olan Hearthstone oyununu oynadım ve biraz isimlere aşinaydım ama filmde bu evrene ait hikaye hakkında pek bilgim yoktu. Filmi izlerken bu yabancı dünyanın hikayesini bilmek çok gerekli mi? Bence değil ama bilinse daha farklı, güzel bir şekilde izleyeceğiniz kesin. Onun dışında izlerken içine alıyor zaten sizi film. İzlemenizi tavsiye ederim. Farklı, sürükleyici bir başka evren size de ilgi çekici gelmiyor mu?

7/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder