Etiketler

Aile (27) Animasyon (3) Belgesel (5) Biyografi (13) Dram (52) Fantastik-Bilim Kurgu (42) Gençlik (11) Gizem (22) Komedi (15) Korku-Gerilim (16) Macera-Aksiyon (54) Müzikal (3) Polisiye-Suç (36) Politik (10) Psikolojik (17) Romantik (14) Savaş (13) Spor (7) Tarih (9)

13 Haziran 2017 Salı

G.O.R.A (2004)


G.O.R.A.

Baştan söyleyelim. Bu harflerin bir açılımı yok ve Cem Yılmaz bunu soranlara çok güzel cevaplar veriyor :) Neyse efendim benim için bir efsaneyi bugün sizlere tavsiye etmeye geldim fakat Türk filmleri arasında izlenmemesinin mümkün olmadığını düşünüyorum o yüzden biraz sohbet edelim. Efendim Ceku, Garavel, 216, Komutal Logar, Kuna, Garavel, Arif ve hatta Pilot Binbaşı Rıza Küçükdurmaz. Öyle güzel ve komik karakterler var ki baştan mükemmel bir havaya giriyorsunuz. Klasik fırlama esnaf esinlemeleri bunu bilim kurguya giydirmeleri 2004 yılı için görüntü kalitesi ve teknoloji aslında filmin ne kadar da Türk filmleri arasından sıyrıldığının bir kanıtı, göstergesi. Efendim malı Arap Faikten almalar, bende doğuştan 3 tane var diye bereket tanrısının pipini koparmalar, her yerden de çekiyor musun diye 216'ya takılmalar, sucuk ağaçları, bob marleyin osurması, Garavelin Arifi araması, Muhittinin Arifi sallamaması, mükemmel Avea reklamı... Her dakikası zekice hazırlanmış ve efsane müzikleri ise başka bir efsane olan Sagopa Kajmer'e ait. Efendim bu filmi izlemeyenleriniz varsa ve komedi filmi seviyorsanız izleyin, izlettirin. Hatta ben şimdi bir daha izlemeye gidiyorum :))

10/10


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder