Etiketler

Aile (27) Animasyon (3) Belgesel (5) Biyografi (13) Dram (52) Fantastik-Bilim Kurgu (42) Gençlik (11) Gizem (22) Komedi (15) Korku-Gerilim (16) Macera-Aksiyon (54) Müzikal (3) Polisiye-Suç (36) Politik (10) Psikolojik (17) Romantik (14) Savaş (13) Spor (7) Tarih (9)

23 Haziran 2017 Cuma

Ted 2 (2015)


Ayı Teddy 2

Imdb puanını gördükten sonra biraz hayal kırıklığına uğrayıp, neyi eksik yapmışlar acaba ilk filmden sonra diye düşünürken izleyip izlememe konusunda biraz kararsız kaldım. Her zaman ki gibi iç güdülerimi dinleyip biraz da ilk filmin gazıyla oturdum keyifle seyrettim. Kesinlikle en az 7 puanı hak eden filmde kahkahanın dibini vuruyorsunuz tabi Amerikan bel altı şakaları ile... Açıkçası bunları bir ayı karakteri üzerinden görmekte oldukça farklı bir komiklik katıyor. Zaten absürd komedi adı altında yapılan çoğu filmi, diziyi severek izliyorum. Hele şu aralar bir youtube dizisi olan 'Görünen Adam' gibi... Neyse filmimizi herkese tavsiye ediyorum fakat muhabbetler +18 ona göre.

7.5/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder