Etiketler

Aile (27) Animasyon (3) Belgesel (5) Biyografi (13) Dram (52) Fantastik-Bilim Kurgu (41) Gençlik (11) Gizem (22) Komedi (15) Korku-Gerilim (16) Macera-Aksiyon (53) Müzikal (3) Polisiye-Suç (36) Politik (10) Psikolojik (17) Romantik (14) Savaş (12) Spor (7) Tarih (9)

30 Temmuz 2014 Çarşamba

The Terminal (2004)


Terminal

Victor Navorski (Tom Hanks) New York havaalanına geldikten sonra başına beklenmedik bir olay gelir. Ve gariptir ne kendi ülkesine geri dönebilir ne de Amerikaya gariptir hayatını belli bir müddet boyunca Terminalde yaşayan Navorski'nin macerasına tanık oluyoruz. Eğlenceli bir film olmakla beraber konusunun böyle farklı olması insanı gerçekten içine geçiyor. Rahatlıkla izleyebilirsiniz.

7/10

Angels & Demons (2009)


Melekler ve Şeytanlar

Yine bir Tom Hanks filmi ile karşınızdayım. Bugün nedense Tom Hanks ile devam etmeye karar verdim :) Kitabını okuduktan sonra ışık hızıyla filmini izledim ve gayet hoşuma gitti gerçi nasıl gitmeyebilir ki ? Ciddi anlamda film başarılı olayların kurgusu ve bitmek bilmeyen heyecan sizi peşinden sürüklüyor sıralı ölümler beni gerçekten etkilemişti filmde. Umarım sizde şans verirsiniz fakat kitabını edinebiliyorsanız önce kitaba öncelik verin efendim.

8/10

The Da Vinci Code (2006)


Da Vinci Şifresi

Müthiş bir kurgu ve yine bir Tom Hanks harikası. Filmi izlerken kendinizi akarsu yatağındaki su gibi hissediyorsunuz. Gizeme ortak olup heyecanı birlikte yaşıyorsunuz. İzleyeni pişman etmeyecek bir film özellikle kitabını okuduysanız olaylar tam olarak hayal ettiğiniz gibi ortamlarda geçiyor. Tavsiyemdir izleyin efendim.

7.7/10

Forrest Gump (1994)


İtiraf etmem gerek. Hayatım boyunca izlediğim filmler arasında en iyilerinden birisidir. Film nereden bakarsanız bakın baştan aşağı mükemmel bir eser. Tom Hanks'i izlerken adeta oyunculuğuna hayran oluyorsunuz bu işte bu kadar yetenekli oyuncular çok az bulunuyor ve kendisinin zirvedeki halidir bu film. Benim verebileceğim tavsiye izleyin değil arkadaşlar mümkünse izledikten sonra sokaktan insanları çevirip bu filmi izlemeye de ikna etmenizdir :)

9,5/10

Intouchables (2011)


Dokunulmazlar

Fransızlar bu işi gerçekten iyi yapıyor. Ne zaman bir Fransız sinemasına ait bir film izlesem büyük beklentiler içinde oluyorum ve hiç bir zaman hayal kırıklığına uğramıyorum malesef. The Intouchables filmine gelecek olursak yer yer güldürürken yer yer ağlatıyor efendim bu film bizi... Kendi içerisinde bir çok sosyal mesaj barındıran bu film aynı zamanda gerçek bir hikayeye dayanması filmin daha başlamadan altyapısını sağlamlaştırıyor. İzlemelisiniz kesinlikle tavsiye ederim.

8,5/10

Need for Speed (2014)


Need For Speed: Hız Tutkusu

Need For Speed ismini duyduğumda açıkcası filmden fazla bir şey beklemedim çünkü az çok insan böyle kafasında kurguluyor neyin nasıl olacağını ki tahminlerim beni yanıltmadı... Klasik bir film başka hiç bir şey değil yani konusu farklı değil olayların sıralaması bile aynı şekilde. Filmle ilgili söyleyebileceğim tek şey yarışların yapıldığı yolların güzel seçilmiş olması ve aksiyon efendim. Oyunlarını oynadıysanız izleyin diğer türlü listenizde başka bir film varsa bunu bir alt sıraya alabilirsiniz.

6/10

15 Temmuz 2014 Salı

The Game (1997)


Oyun

Şöyle durup biraz düşününce insan diyor ne varsa eskilerde var diye :) Bu film hakkında bir şeyler söylemek gerekirse önce basit bir karşılaştırma yapmak gerekir günümüz ile. Bakın bu film 97 yapımı ve bugünlerde yapılan herhangi bir filmi şunun yanına koyun kalite kategorisinde karşılaştırdığınızda yanına bile yaklayaşamayacağını görürsünüz. Tabi izledikten sonra :) İzleyin dememe zaten gerek yok hayatımda izlediğim en güzel final sahnesine sahip. Prestij filmi gibi etkileyiciydi gerçekten.

9/10

Dawn of the Planet of the Apes (2014)


Maymunlar Cehennemi: Şafak Vakti

Serinin genel olarak her ne kadar 2. filmi olarak bilinse de 8. filmi olmaktadır. İşin ilginç yanı grafikler, sesler ve çekimler bu kadar mükemmel iken insan soruyor neden şu kaybedip tekrar kazanma klişesinden vazgeçemediniz diye? Bu kadar klasik bir konu yok. Sinemada izledim ve oturup evde izleyebileceğim filmlerden bir farkı olmadığını gördüm. Seriyi izliyorsanız bunu da izleyin mutlaka fakat çok iyi bir film beklemeyin

6/10

Rise of the Planet of the Apes (2011)


Maymunlar Cehennemi: Başlangıç

Güzel bir konu, güzel bir başlangıç ve güzel bir son. Ama temel kriterler hiç değişmiyor hep belli bir çizgi üzerinde ve tahmin edilebilir sonuçlar çıkıyor. Film gerçekten eğlenceli ve pişman olabileceğinizi düşünmüyorum. İzleyin bir boşluk yakalarsanız gerçekten zevkli ve bazı yerleri tüyler ürpertici olabiliyor :)

7/10