Etiketler

Aile (27) Animasyon (3) Belgesel (5) Biyografi (13) Dram (52) Fantastik-Bilim Kurgu (42) Gençlik (11) Gizem (22) Komedi (15) Korku-Gerilim (16) Macera-Aksiyon (54) Müzikal (3) Polisiye-Suç (36) Politik (10) Psikolojik (17) Romantik (14) Savaş (13) Spor (7) Tarih (9)

19 Haziran 2017 Pazartesi

The Girl with the Dragon Tattoo (2011)


Ejderha Dövmeli Kız

2:30 saat bir filmde konu gizem olunca haliyle insan biraz afallıyor. Bütün filmi baştan sonra dikkatimin dağılmaması için molalar vererek izledim ama inanın çok fazla uzatıldığını düşünüyorum. Contratiempo havasında bir nevi film içinde bizlerinde detektif olduğu film, aile içinde yaşanan eski bir olayın gün yüzüne çıkarılmaya çalışılmasını araştırıyor. Tabi bununla kalsa iyi, kalmıyor çünkü film de bu yüzden uzuyor. Açıkçası daha kısa tutulsa severek izleyebilirdim. Ama uluslararası en çok satılan üçlemeden diye bir alıntı olduğu için sanırım onlardan anca bu kadar kısa tutabilmişler diye düşünüyorum. Filmin sonu beni şaşırtmadı, gizem severler için bulunmaz nimet fakat çok fazla dikkat istiyor.

7/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder