Etiketler

Aile (27) Animasyon (3) Belgesel (5) Biyografi (13) Dram (52) Fantastik-Bilim Kurgu (42) Gençlik (11) Gizem (22) Komedi (15) Korku-Gerilim (16) Macera-Aksiyon (54) Müzikal (3) Polisiye-Suç (36) Politik (10) Psikolojik (17) Romantik (14) Savaş (13) Spor (7) Tarih (9)

18 Temmuz 2017 Salı

The Fast and the Furious: Tokyo Drift (2006)


Hızlı ve Öfkeli: Tokyo Yarışı

Geldik Hızlı ve Öfkeli serisinin Türkiye de çıkışını yakaladığı filme. Hatırlıyorum da ne kadar çok tekrar tekrar izlemiştim bu filmi. Tabi ilk çıktığı zamanlar eski filmlerini bilmiyorum ve aksiyon sahneleri, driftler mükemmel bir atmosfer... Han ekibinden ayrıldıktan sonra Tokyo da drift konusunda hiçbir fikri olmayıp, sürücülükte iyi olan Sean'a işin detaylarını anlatıp, drift king olma yolunda adımlarını atar. Tabi başta tokatlıyorlar, klasiktir. Açıkçası bende ve eminim bir çoğunuzda değeri oldukça yüksek olan bir yapım. Eser Hızlı ve Öfkeli serisini hiç izlememiş arkadaşlar varsa tavsiyem seriye bu filmden başlamamanız. İnternette doğru sıralamayı bulabilirsiniz, olmadı bana ulaşın ben sizi yönlendireyim. Bu filme puanım her ne kadar imdb 6.0 verse de;

8/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder