Etiketler

Aile (27) Animasyon (3) Belgesel (5) Biyografi (13) Dram (52) Fantastik-Bilim Kurgu (42) Gençlik (11) Gizem (22) Komedi (15) Korku-Gerilim (16) Macera-Aksiyon (54) Müzikal (3) Polisiye-Suç (36) Politik (10) Psikolojik (17) Romantik (14) Savaş (13) Spor (7) Tarih (9)

11 Mayıs 2017 Perşembe

The Fate of the Furious (2017)


Hızlı ve Öfkeli 8

Uzun bir aradan sonra tekrar yazmayı düşündüm ve yakın zaman önce izlediğim hızlı ve öfkeli serisinin son filmini sizlere anlatmaya geldim. Açıkçası anlatacak pek bir şey yok desem, çok mu ayıp olur diye düşünüyorum ama bu kadar da yermenin anlamı yok. Canımı sıkan konu tabi ki Hızlı ve Öfkeli serisindeki abartılı sahneler. Artık o kadar fazla görmeye başladık ki her şey olması gerekenden fazla abartılı olarak gösteriliyor. Geçenlerde bir yorum okumuştum, heralde 9. filmde uzaya çıkacaklar diye.. Şaşırmam. Filmin diğer bir etkisi var ki, ne kadar uykunuz olursa olsun bu filmi açın, uyumazsınız. Çünkü film gerçekçilik çizgisinden çıksa bile sizi heyecanı son dakikasına kadar yaşatıyor ve ekranın başından kafanızı çeviremiyorsunuz. Soluk soluğa izleyeceğiniz bir film olduğunu söylemem abartı olmaz. Ama gerçekçilik sınırlarını zorlayan ve bunu yaşadığımız dünya çerçevesinde aktaran bu tarz aksiyon filmlerine fazla puan veremiyorum. Yine de seriyi takip edenler mutlaka izleyecektir, izlemelidir. 

Not: Jason ekibe katılmamalıydı. 

6,5/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder