Etiketler

Aile (27) Animasyon (3) Belgesel (5) Biyografi (13) Dram (52) Fantastik-Bilim Kurgu (42) Gençlik (11) Gizem (22) Komedi (15) Korku-Gerilim (16) Macera-Aksiyon (54) Müzikal (3) Polisiye-Suç (36) Politik (10) Psikolojik (17) Romantik (14) Savaş (13) Spor (7) Tarih (9)

31 Mayıs 2017 Çarşamba

Manchester by the Sea (2016)


Yaşamın Kıyısında

İşte korktuğum başıma geldi. Beklentiyi yüksekte tutmadım ama herkesin ballandıra ballandıra anlattığı bu filmi ben bir türlü sevemedim. Rahat edemedim koltuğumda. Çok güzel film harika dendi ama ben sanki kısa film senaryoları izler gibi izledim filmi. Niyetlerinin eminim çok iyi olduğunu düşünüyorum belki bu yazıyı okuyanlar yanıldığımı düşünebilir fakat konusundan tutunda sonuna kadar vasat bir film olarak görüyorum. İnanmayan izlesin, yorumuyla paylaşsın.

6/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder