Etiketler

Aile (27) Animasyon (3) Belgesel (5) Biyografi (13) Dram (52) Fantastik-Bilim Kurgu (42) Gençlik (11) Gizem (22) Komedi (15) Korku-Gerilim (16) Macera-Aksiyon (54) Müzikal (3) Polisiye-Suç (36) Politik (10) Psikolojik (17) Romantik (14) Savaş (13) Spor (7) Tarih (9)

14 Mayıs 2017 Pazar

La La Land (2016)


Aşıklar Şehri

Geldik 2016 yılının bir çok ödülünü toplayan avcıya. Aslında bu kadar ödüle rağmen Türk insanının geneline pek hitap etmeyen bir film. Şimdi suratlar düşmesin, film iyi, çünkü çok güzel bir müzikalin içinde buluyorsunuz kendinizi. İçeriği benim açımdan gayet tatmin edici ve sürükleyici. Oyunculuklar üst seviye de bunu söylememe gerek yok çünkü en iyi kadın oyuncu ödülünü almış bir filmden bahsediyoruz... Konu olarak incelersek sizi bir çok duyguyla içine alan ve bunları limitlerine kadar yaşatan olayların içerisindeyiz. Bir çok otorite tarafından aldığı ödülleri gerçekten hak ettiği düşünülse de benim açımdan tartışmaya açıktır. Aslında bir sahne var, final sahnesi oradaki bakış içinizi eritiyor desem yalan olmaz. Bu sahneye de ben bir ödül vermek isterdim. Son olarak kendime sorduğum bir soruyu size de soruyorum.

Caz Müzik türünü seviyor musunuz? Neden?

8/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder