Etiketler

Aile (27) Animasyon (3) Belgesel (5) Biyografi (13) Dram (52) Fantastik-Bilim Kurgu (42) Gençlik (11) Gizem (22) Komedi (15) Korku-Gerilim (16) Macera-Aksiyon (54) Müzikal (3) Polisiye-Suç (36) Politik (10) Psikolojik (17) Romantik (14) Savaş (13) Spor (7) Tarih (9)

30 Mayıs 2017 Salı

A Monster Calls (2016)


Canavarın Çağrısı

Filmi yarıladıktan sonra bu kadarını beklemiyordum dedim yalan olmasın. Çünkü çok büyük beklentiyle izlemedim filmi ve ne zaman böyle bir film izlesem çok güzel ve duygu dolu çıkıyor. Bazen diyorum ki onca aksiyon filmini bir kenara koyun hep böyle güzel çalışmalar ortaya koysalar. O zaman da anlamını yitirirdi heralde... Neyse yine her zamanki gibi fazla dağılmadan genç bir çocuğun öznesi olduğu eser de Annesi hastadır ve onu iyileştirmenin yolunu aramaktadır. Sosyal ilişkileri dibe batan küçük arkadaşımız canavarımızın çağrısını alır ve kendini alakasız sandığı hikayelerin içinde bulur. Eğer hikaye anlatıcıların yaptığı işi seviyor ve gerçekten bir hikayeyi dinlemeyi onda bir takım duyguları keşfetmeyi seviyorsanız bu film tam size ve bana göre. Konuşarak daha fazla büyüsünü bozmamak gerekiyor, lütfen izleyin.

8.5/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder