Etiketler

Aile (27) Animasyon (3) Belgesel (5) Biyografi (13) Dram (52) Fantastik-Bilim Kurgu (42) Gençlik (11) Gizem (22) Komedi (15) Korku-Gerilim (16) Macera-Aksiyon (54) Müzikal (3) Polisiye-Suç (36) Politik (10) Psikolojik (17) Romantik (14) Savaş (13) Spor (7) Tarih (9)

19 Ekim 2015 Pazartesi

The Boy Next Door (2015)


Merhaba. Bugün genel izlediklerimin dışına çıkarak farklı bir film izleyeyim dedim. Demeseydim :) Hani filmi izlemeden bende sizler gibi araştırırım fakat, filme Sırf Jennifer Lopez için bir şans verdim pişman oldum. Konusu çok klasik; yapılan hatalar, zorlamalar(anladınız sanırım) derken filmi bitiriyorsunuz. Saçma sapan bir karakter baş role aşık oluyor falan falan... Dahası da spoilere girmesin ama girse de sıkıntı olacağını sanmıyorum. O yüzden vaktinizi kaybetmeyin. İyi günler.

3/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder