Etiketler

Aile (27) Animasyon (3) Belgesel (5) Biyografi (13) Dram (52) Fantastik-Bilim Kurgu (42) Gençlik (11) Gizem (22) Komedi (15) Korku-Gerilim (16) Macera-Aksiyon (54) Müzikal (3) Polisiye-Suç (36) Politik (10) Psikolojik (17) Romantik (14) Savaş (13) Spor (7) Tarih (9)

18 Ekim 2015 Pazar

Cast Away (2000)


Yeni hayat(?)

Bugün söz verdiğim gibi 15 yıllık fosil diyebileceğimiz bir film ile karşınızdayım. Hemen filme geçecek olursak arkadaşlar öncelikle Fedex, Fedex, Fedex, Fedex, Fedex her yerde Fedex görmekten kafaları yemeye az kaldı. Çünkü o kadar fazla reklam yerleştirmesi var ki sanki film değil Fedex yazılarını okuyoruz. Yani hiç bir film de bu kadar bir markanın reklamının yapıldığını görmemiştim. Haliyle çok rahatsız oldum bundan belirtmek istedim. Filme gelecek olursak yılına göre muazzam bir konu ve müthiş çekimler. Tom Hanks hayranı olduğum için filmlerinin hepsini izledim ve bir tanesinde dahi pişmanlık duymadım eminim sizde boşa vakit harcadık demeyeceksiniz. Zaten bu film ile 4 adet ödülü cebine koymuştur (Altın Küre, New York Film Eleştirmenliğinden, People's Choice, Teen Choice) İzlerken yer yer kahkalara boğulacak yeri geldiğinde belki de önemsiz gördüğünüz şeyler için gözyaşı dökeceksiniz. Filmi izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Wilson seni de unutmayacağız. Normal de 9 puan verecektim fakat, Fedex yüzünden bir puan düşürüyorum.

8/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder