Etiketler

Aile (27) Animasyon (3) Belgesel (5) Biyografi (13) Dram (52) Fantastik-Bilim Kurgu (42) Gençlik (11) Gizem (22) Komedi (15) Korku-Gerilim (16) Macera-Aksiyon (54) Müzikal (3) Polisiye-Suç (36) Politik (10) Psikolojik (17) Romantik (14) Savaş (13) Spor (7) Tarih (9)

19 Ağustos 2015 Çarşamba

Source Code (2011)


Yaşam Şifresi


Merhaba arkadaşlar Source Code benim ön yargı ile yaklaştığım bir filmdi. İzlemek için sürekli erteleyip duruyordum fakat hepinizin başına geldiğini düşünerek söylüyorum, evet benimde başıma geldi izlemediğime pişman oldum. Özellikle Edge Of Tomorrow isimli filmi beğenenler bunu da beğenecektir. Farklı konu aynı anlatımla ilerliyor. Çok ilginç gelse de etkileyici senaryosu finali ile izleyenleri hayal kırıklığına uğratmış. Oysa ki o kadar da kötü bir sonu olduğunu düşünmüyorum. Güzel bir filmdi merak ve hayranlıkla izlediğim sahneler oldu. Pişman olmayacağınızı umuyorum. Özellikle film izleme listesi tutuyor ve bu film o listenizde var ise bir an önce aradan çıkarın derim :)  İyi seyirler efendim.

7.5/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder