Etiketler

Aile (27) Animasyon (3) Belgesel (5) Biyografi (13) Dram (52) Fantastik-Bilim Kurgu (42) Gençlik (11) Gizem (22) Komedi (15) Korku-Gerilim (16) Macera-Aksiyon (54) Müzikal (3) Polisiye-Suç (36) Politik (10) Psikolojik (17) Romantik (14) Savaş (13) Spor (7) Tarih (9)

25 Temmuz 2017 Salı

The Raid: Redemption (2011)


Baskın

Polisin bile giremediği bir apartmana, sonunda bir polis ekibinin yaptığı operasyonu izlediğimiz bir film diyebiliriz kısaca. Konusu bu denli basit görünse de anlayacağınız üzere aksiyon dolu bir film. Aslında büyük umutlarla başlayıp izlediğim yapıtlardan biri olsa da kendisi ben çok beğenmedim. Çok gerçekçilik bekliyorum heralde. Yani demek istediğim hani baş rol silah sıksa durdurabilir ama ille bekleyecek hani öyle sahnelere çok denk gelmişsinizdir ya... Bu tarz bir durum yaşanınca ister istemez beni etkiliyor. Bilmiyorum ama genel anlamda oldukça zevkli bir film, izlemenizi tavsiye ederim.

7/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder